Про центр
Орган із сертифікації СЦ «СТАНДАРТ» надає послуги із сертифікації Систем Менеджменту на відповідність різних стандартів, таких як:
- ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги»;
- ISO 45001:2018 (ДСТУ ISO 45001:2018) «Система менеджменту професійної безпеки та здоров'я. Вимоги»;
- ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015) “Системи екологічного менеджменту. Вимоги та посібник із застосування»;
- ISO 50001:2018 “Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та посібник із застосування»;
- ISO/IEC 27001:2013 "Інформаційні технології. Системи управління інформаційної безпеки. Вимоги».
Сертифікаційний центр "СТАНДАРТ" акредитований в сферах:
- (3) харчової промисловості та виробництва тютюнових виробів;
- (17) металургії та обробка металу;
- (19) виробництва електричного та електронного обладнання;
- (27) виробництва води;
- (28) будівництва;
- (31) послуг транспорту, зберігання та зв'язку;
- (32) послуг з фінансового посередництва, послуги з нерухомістю, здаванням у найм та послуги юридичним особам;
- (33) послуг у сфері інформатизації;
- (35) інші послуги не включені до інших категорій.
- (37) послуг у сфері освіти та виховання;
- (38) послуг у сфері охорони здоров'я та надання соціальної допомоги;
- (39) інші соціальні послуги;
Декларація неупередженості
НЕУПЕРЕДЖЕНІСТЬ
Запорукою неупередженості є те, що Політика і процедури ОССМ є прозорими та однаковими щодо всіх заявників, кандидатів та сертифікованих осіб; відсутні будь-які преференції залежно від місця проведення навчання; сертифікація не обмежується на підставі фінансових чи інших обмежень, таких як членство в асоціації або групі; процедури ОССМ застосовуються таким чином, який унеможливлює перешкоджання або ускладнення доступу заявників та кандидатів; ОССМ визначає загрози неупередженості; аналізує, документує та керує потенційними конфліктами інтересів з метою їх усунення або мінімізації.
КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Персонал ОССМ має належну кваліфікацію та досвід щодо застосовуваних схем сертифікації.
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
ОССМ несе відповідальність за неупередженість своєї діяльності та її можливі негативні наслідки. ОССМ впровадив страхування своєї діяльності.
ВІДКИРТІСТЬ
Інформація про ОССМ, в т.ч. порядок сертифікації, вимоги до замовників, реєстр сертифікатів та порядок подання апеляцій чи скарг вчасно актуалізується та доступна на запит зацікавленим сторонам.
КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ
ОССМ дотримується конфіденційності стосовно інформації про заявників, кандидатів та сертифікованих осіб. Така інформація не може бути розголошена без їх згоди за виключенням, якщо цього вимагатиме закон.
РЕАГУВАННЯ НА СКАРГИ
ОССМ реагує на будь-які скарги оскільки це є дієвим джерелом для захисту ОССМ, його клієнтів та інших користувачів від помилок, упущень або неналежної поведінки в майбутньому.
ПОЛІТИКА ТОВ «СЦ «СТАНДАРТ» на 2020-2021 р.р.
За для реалізації зазначеної мети у своїй діяльності ТОВ «СЦ «СТАНДАРТ» незалежність; неупередженість; компетентність; відповідальність;
Здійснюючи свою діяльність ТОВ «СЦ «СТАНДАРТ» ставить перед собою 1) популяризація європейських принципів ведення бізнесу в Україні та за її межами; «Сертифікація – запорука визнання, стабільності
Директор Зоя ГУЛІНА
Переглянуто 11.01.2022 р.
|
Процедура розгляду спірних питань та скарг
Порядок розширення та скорочення області сертифікації
Умови призупинення та анулювання сертифіката відповідності
ФД-007-27_Форма реєстрації скарги та її розгляду
Правила використання посилання на сертифікацію системи менеджменту